Myskväll



Halloj! Hoppas ni har haft en kalas dag. Det har jag, precis som jag trodde :] Slutade klockan fyra, drog och handlade åt mamma lite små saker, skyndade mig hem så jag skulle hinna ge mig ut och fota lite i det fina vädret. Så himlaaaa kul nu när jag har min nya kamera. Fick till lite bilder, varav en denna ovan! När solen gott ner bakom träden och jag tröttnat tog jag min otroligt skitiga bil och gav den en make-over. Tvättade den skinande ren, wonderfol! Får kryp-köra på våran väg nu så att jag slipper skita ner den efter ett åk. Våran grusväg är rena helvetet...

Nu har jag precis duschat och packat väskan. Så nu ska jag äta middag och sedan dra till Marcus för myskväll. Så ni får ha en fin kväll så hörs vi, pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0