10 januari 2012

Godmorgon!

Jag ligger och har de skönt i sängen och ska alldeles strax gå upp och fixa lite frukost. Igår somnade jag inte aaaas sent men Grabben i graven brevid var på tv och de va länge sen jag såg den så kunde inte slita mig. Så slocknade vid halv ett typ. Helt ok! Idag ska jag som sagt fika med Jessica, men vi ska inte träffas på Sandelius förrän vid klockan 4 så jag har en halv dag att ta vara på! :] Igår öppnade vi på jobbet med så nu hoppas jag att jag ska få lite tider framöver. Har bara två än så länge och dom är i slutet av januari.

Jaja, skriver nog innan jag drar till Åtvid. Så kan ni få lite outfit bild kanske :) PUSS!


haha tycker denna bilden är så härlig på nått sätt...hoppet blir helt misslyckat och jag as garvar åt macke och är skit ful men jag ser så lycklig ut!! Vilket jag var/är! :D Saknar vackra Poda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0