13 januari 2012

Tjena moss!!

Tydligen är det fredagen den 13:e idag, fan vad nice! Nejrå, men jag tror faktiskt inte på sånt. När vi slutade 9:an var de också fredagen den 13:e och jag hade en gryyym kväll så jag brukar klara mig...peppar peppar!

Har hunnit med en hel del denna dag än så länge. Har varit i Åtvid och aktiverat mitt nya bankkort, handlat åt mamma och tankat full tank i min bil så nu är de bara o köra på igen, kalajs! Nu blir de lite The sims innan jag ska börja fixa mig inför kvällens utgång. Åhh de ska bli så skojj! Få träffa Oliver och Emilia. Goo crazy with Jessica och ha lika kul som vanligt med Julia. Taggad! Men jag ska försöka göra mig iordning i tid så jag hinner slänga upp outfit sen. Dock har ja ingen aning om vad jag ska ha på mig. Så ska väl börja riva där om en stund. Jaja, puss på er!


Förutttt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0