18 januari 2012

Godmorgon!

Fyfan vad morgontrött jag har blivit. Egentligen är det inte så konstigt eftersom jag typ aldrig somnar innan klockan två nu mera...hej sömnproblem! Fastnar vid data aset och sen vissa kvällar...som igår...är det omöjligt att somna. Sjukt jobbigt!! Som tur var väckte pappa mig idag annars hade jag väl sovit bort halva dagen och då mår jag bara dåligt. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Längtar till imorn när jag ska få jobba!!! Första gången sen innan jag åkte till Thailand. Ska bli UNDERBART! Men denna dag ska ju gå först.....får se hur jag fördriver den. Orkar inte åka till stan idag heller...skyller på vädret!

Hörs senare...här kommer en bild på mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0