20 januari 2012

Godmorgon sweethearts!

Sitter och kollar på Top model och har precis ätit frukost som ni ser på bilderna nedan. Har bara min apelsin kvar, så ska la klämma i mig den strax. När jag smält frullen ska jag ge mig ut och springa. Nu ska jag komma igång med löpningen igen. Min kondis kommer vara hemsk nu, men den brukar repa sig relativt fort! Ikväll ska jag laga tacos med familjen och lite senare vid klockan nio ska Oliver och jag gå på bio! Jag har velat se Simon och ekarna hundra år och Oliver är alltid ett säkert kort som bio sällskap. De är ju inte så kul att gå själv liksom, haha! Så de ser jag fram emot as helllllll :)

Så skriver senare. PÖSSSS!


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Aa summerburst verkar skitkul :D synd bara att det bara är 2 dagar :( asså jag vet inte riktigt än jag vet typ ingen som ska dit, men jag vet helt säkert att jag jossie och markus ska åka iallafall :L <3

2012-01-20 @ 14:08:58
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Haha ja jag har faktiskt tänkt på att du verkar inte direkt ha den musiksmaken som dom i din umgängeskrets har haha :D jaa precis det vore askul att dra ihop ett gäng från åtvid! :D <3

2012-01-20 @ 15:09:22
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0