21 janurai 2012

Helloj på er!

Har varit vaken i någon timme och sitter nu och slappar i One piecen. Börjar jobba klockan 17 så har några timmar att fördriva. Gårdagen var jätte bra! Jag hämta Oliver vid halv åtta, vi hämta biljetterna och medan vi vänta på att vi skulle bli insläppta på bion blev de en kaffe på Steve's! Filmen var jätte bra, väldigt fin och lite annorlunda mot vad jag är van att se. Den utspelar sig liksom under andra världskriget och allt är gamalt osådär. Men Bill Skarsgård och Helene Sjöholm spelade så himla bra. Jag tycker om Bill, han är så himla duktig....som typ halva hans familj är iof! Så de är kanske inte så konstigt att Bill kan sköta sig framför kameran...haha!

Nu tänkte jag gå in till farmor och farfar och gå lite med Olle, sen ska jag plocka ordning på rummet innan jag åker och jobbar. Städade i veckan men har redan lyckats sprida ut kläder i halva rummet! PUSS


Sitter på stationära så ni får en bild på mig och Fredriko från typ 95 eller 96? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0