26 januari 2012

Hej hopp gummi snopp! Nu har jag lämnat Marcus för ett par veckor framöver. Dock lutar det åt att de blir en sväng upp till dom och hälsa på i mitten av februari, så de känns bra! Då vet man iallafall att de "bara" är cirka tre veckor kvar tills vi ses igen. Har iallafall lunchat på Villan, slappat och bara varit hela dagen. Sen avslutade vi med att jag fixade med "avskeds-fika" så jag bakade en kladdkaka och gjorde fruktsallad. Så när Marcus pappa kom hem fikade vi tre ihop lite. Mysigt!

Ligger hemma nu och lyssnar på lycklig musik, annars blir jag för deppig...haha! Har ont i huvudet så ska bara slappa hela kvällen. Tänkte ladda ner en till Irene Huss film och kika på ikväll...ned bäddad i min säng. Imorn ska jag jobba igen! Feels good :) Hoppas ni har haft en bra dag ♥

Asså jag har kommit på att ja har fortfarande inte lagt upp någon bild på min bil jag fick i julas!! Min lilla pärla som är döpt till Swingen! Men här kommer en från när Julia och ja drog till Trysil då den syns lite! ;) Tagen med Julias Iphone..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0