27 januari 2012

Tjooptjoop!

Sitter färdig i sängen och ska bara slänga i mig lite frukost innan jag ska sticka till jobbet. Min huvudvärk sitter fortfarande kvar, sjukt jobbigt! Har slängt i mig två ibumetin och hoppas väl dom ska göra susen. Idag ska jag iallafall inte jobba så länge, de blir lunch pass mellan 12-16. Sen ska jag bara hem och byta om för mamma, pappa & kanske Fredrik (annars blir de mammas bästa kompis) och så jag då, ska gå på teater. Jag vet inte om ni minns att jag va på teater i somras/höstas med hon tanten som är med i Comhem reklamen? Hennes nya show ska vi iallafall se i Linköping ikväll. Efter ska vi gå ut och käka! Så de blir nog jätte roligt!! :}

Vet inte om jag hinner blogga efter jobbet för jag slutar som sagt klockan 4 och då ska jag direkt hem och fixa mig och styra och så går min buss vid 17.25 till stan. Så ha en fin fredag så hörs vi om vi hörs ♥


Huvudvärk och ingen ork så toffs, jeans och munktröja....slööööttttttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0