9 januari 2012

Godmorgon på er! Fyfan vad fort tiden går...helt crazy! Jag har varit vaken en timme, vaknade av att Macke skrev till mig på facebook. Har laddat ner någon messenger grej så när någon skriver till mig i chatten låter de som jag får sms, haha! Huuuuur som sitter jag helt påklädd och redo och ska röra mig ner mot åtvid. Har lite små grejer jag måste fixa. Så som nytt bank kort, hämta ut mera p-piller och sen ska jag försöka inhandla lite silverschampoo. Hoppas att de kan ta bort min gulaktiga nyans i håret. Såååå ni får ha en bra dag finisar ♥




Idag har jag på mig svarta jeans från cubus, svart stickad tröja från H&M, mina fina tan färgade skor från nelly, min skinnjacka från H&M och min älskade tan färgade väska från H&M....sen min mössa för ja inte orkade fixa frillan!

Ps. Någon frågade för rätt länge sen vart jag köpt mitt läppstift jag använder ibland. Detta jag har idag kommer ifrån MUS och färgen heter Happy. Köpte det i Stockholm för ett tag sen för sisådär 199:-

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jaa precis!! Allting är så himla mysigt :D ja det var verkligen tur, hade inte en aning om att det var så mysigt :D <3

2012-01-09 @ 13:34:38
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0