Active sports


Visste ni att gina har släppt en sport kollektion? Jag har hittat en massa snygga grejer som jag vill ha så jag hoppas verkligen den kommer till Linköping...om den inte redan finns? Annars ska jag nog klicka hem lite framöver. Behöver verkligen lite motivation för att komma igång med träningen igen. Ska försöka att inte vara sån periodare med träningen iår utan köra 2-3 gånger i veckan. Löpning och promenader och sen är frågan hur jag ska göra med gymkort. Funderar på att dissa Hälso iår, de är så sjukt dyrt och de suger. Har ingen lust att betala 600 för tre månader när de finns billigare alternativ. De tål att tänkas på!

Kika in häääär och se om ni hittar nått snyggt!


"Lite" grejer som jag gillaaaaaaaaaaaaar. Bra priser med, ligger mellan 75 och 299:- i stort sätt!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

kan rekommendera åssa-gymmet, det är skitbra :D <3

2012-01-08 @ 21:31:09
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0