Godnatt

Fy sån bra dag jag haft idag. Och nu är jag på så bra humör! Är så himlaaaaaaaaa shoppings sugen att det är helt galet. Men jag har shopping förbud tills februari (kommer säkert bryta det alldeles för snart) Får ju inte alls mycket lön denna månad pga att jag i stort sätt inte jobbat något...lite surt oså. Men det är inget och göra! Men om jag lyckas hålla fingrarna i styr ska jag belöna mig själv med ett par LITA skor från Jeffrey Campbell plus den snygga gula och svarta skjortan från Modekungen när februari lönen kommer, det känns som en rätt bra hake sådär!

Imorn är jag ledig för sista gången på 5 dagar! Sen drar de igång och de känns såå bra :} Vi hörs imorn kära ni, då ska jag ut och löpa, gå med Olle och på kvällen gå på bio. Men mera om det imorn! PUSS ♥

Kan även tillägga att på Måndag kommer Marcus och Linus hem på besök och stannar till helgen typ. wefnlkwenlfk 2kwöfnoö2r3029r3092hn SÅ GÖTT! ♥♥♥♥♥♥♥


Hur ska jag klara av att inte åka dit nästa år????????? Hm...vi får se hur de blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0