New year

Hur har ditt 2011 varit?

Väldigt bra!


Blev du kär i år?
Nej de var jag väl redan innan

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mera och inte bara i perioder

Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig över larviga saker som inte alls är nått att oroa sig för egentligen.

 

Vem har du umgåts med mest?
Marcus, Julia, Viktoria, Sofia, Emilia & Jessica typ?

 

Bästa minnet från 2011?
Oj de finns många, Branäs i början av året med vänner, balen, STUDENTEN och självklart Thailand med Marcus & hans fina familj :)

 

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Hm, en fast anställning på jobbet kanske? :)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag eller lika glad som tidigare, haha

 

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
De är nog rätt så delat....

 

Vem/Vilka saknade du?
Hm, nu på slutet av året har jag saknat alla vänner man träffa dagligen i skolan annars, typ Jessi, Emilia, Fia & Oliver..

 

Största misstaget?
Hmm...att dumpa Marcus där ett tag bara för ja va ung och dum typ..

 

Hur många hade du sex med?
One...haha! Guess who?

 

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Absolut!

 

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Marcus, vännerna, familjen, jobbet osådär..

 

Hur många kysste du?
Hehe ja vet inte, han avverka ett par på fyllan i min korta singel period. Lite tjejkompisar också om de räknas?

 

Har du några löften inför år 2012?
Att inte känna mig så "rädd" för nya stora saker. Utan att våga och inte tänka så mycket!

 

Har du haft ett förhållande under 2011?
Yesbox!

 

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Min egna...vet inte hur jag ska förklara...klär mig i de jag gillar och inspireras av vilket kan vara av folk i min omgivning, bloggare, tidningar, tvprogram och sen blir de som de blir!

 

Vart reste du nånstans?
Thailand, Norge

 

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Oj en massa saker. Men framför allt att jobba en massa och resa i höst/vinter med Marcus eller vänner eller kanske både och. Vill till USA, Maldiverna & Karibien!! Thailand står jag nog över iår. Vill se nått nytt! Åhh är så taggad på att ge mig ut och resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0