Silver schampoo



Inte klippt mig sen maj så de börjar bli långt...men ska beställa klipptid snart, de är så otroligt slitet. Allt kommer ryka :( Buhuuu

Hoppas ni haft en bra dag kära läsare. Jag har hunnit med en heldel. Allt jag skulle göra i Åtvid, sen städat min bil som hade skräp och intorkad cocacola överallt sen vi åkte till och från Trysil. Har även promenerat med Olle och så har jag fixat med min hårförlägning och mitt egna hår lite. Köpte mig Silver schampoo idag och ska som sagt se om ja kan få bort lite av den gula nyansen i mitt hår. Inte för jag lider så mycke av den utan den har varit helt ok, känns mest kul att testa! Måste dock köpa sligning...har en härlig utväxt. Men de får nog bli imorn för då ska jag fika med saknade Jessica! Underbart. Men nu ska mamma och jag snart äta...vi har faktiskt inte käkat än...lite sent kanske, haha! Sen blir de lite tv häng i min säng tror jag och hoppas på nån bra film. Ska försöka inte somna så jäkla sent ikväll. Fastnar ALLTID framför något här på datorn...någon blogg, någon facebook profil eller någon shoppingsida. Typiskt!

Jaja, ni får sova så sött ♥ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0