Simon och ekarna

Har haft en jätte skön dag och är redo för jobb jobb jobb jobb och jobba! Nu har jag gjort mig iordning och ska äta tacos med brorsan innan jag ska sticka ner till Åtvid och hämta Oliver...ska ändå köra ner Fredrik. Josefins taxi verksamhet här, ring 0762676722 och du behövr skjuts........nerrå!

Hoppas ni får en mysig, rolig eller galen (kanske alltihop??) fredag. Nu är de biosallongen next med en massa popcorn...de va den löprundan jag tog förut. Påtal om den är jag chockad över hur bra det gick!! Så nu körrrr vi kondisen :) PUSS PÅ ER :*

This is me todäjjj!




Kommentarer
Postat av: Din Pojkvän

du är söt todäääjjj

2012-01-20 @ 21:17:52
Postat av: Jossan

Tack min pojkvän!!

2012-01-21 @ 00:17:30
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0