Sista kvällen

Sista kvällen här nu, känns otroligt tråkigt! Men ska nog åka tillbaka ett par dagar längre fram i vinter när Marcus familj ska åka och hälsa på! Annars kommer Marcus och ja knappt ses något förrän i April. Uschhh, vill inte tänka på däää! Iallafall så började vi dagen med att bråka med min bil. Den gick icke att få igång!! Höll på att bli tokig. Plus att jag hade typ en halv meter snö på den så va bara att häva som fan! Mackes chef fick komma med sin bil för att vi skulle koppla på startkablarna, men sen slutade med att dom hade någon annan start grej. Så efter ett par försök med den gick bilfan äntligen igång! Så då kunde vi åka och tanka. Så nu hoppas jag den startar imornbitti!! När vi väl tankat och allt så kunde Macke och ja dra till backen. Åkte några åk och sen drog vi till en av toppstugorna och drack lite varm choklad innan vi gav oss hem för att möta upp Julia och Linus så dom kunde dra ut i backen. De va väldigt dåligt pisstat idag så de va jobbigt att åka. Men de har snöat som fan här så de är väl inte så konstigt. Nu ska vi strax äta en romantiskmiddag här sista kvällen, fläskfilé, potatisgratäng, beasås! Mums. Sen blir de väl TV häng en sista kväll såhär. Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorn kväll när jag är hemma igen. PUSS!
Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0