Style by tyra

Nu är min halsring äntligen beställd! Kostade bara 89:- på rean.
Blev även de andra halsbandet då det också var på rean och bara kostade 39:- Är ni som mig och kan handla ihjäl er på smycken?? Asså i stort sätt jämt när jag är i stan får jag med mig något smycke hem och när jag ska internet shoppa slutar det oftast med smycken. Går jag in på en smyckes sida är halva kundvagnen full så jag måste ta mig i kragen och gå igenom om jag verkligen behöver allt eller om jag ens behöver något..haha! Är hopplös när det gäller ringar. Men nu kan jag iallafall tygla mig själv lite, förr slutade det alltid med att jag beställde hem en 5-6 stycken i månaden och köpte alltid ett par i stan. Så ringar behöver jag ej! Dock skulle jag vilja ha några små enkla i både guld och silver. Just nu har jag bara så mycket stora...haha! Iiih de kanske jag ska leta upp här näst ;)



Kommentarer
Postat av: juli1

jag köpte det svarta på deras öppning och då kostade det fan 200:-, jävla skitrea..

2012-01-17 @ 09:09:44
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0