YES!!

Wooaaaaaaaaaaahhh är så glad just nu!! Från och med idag jobbar jag 50% (halvtid) på Villan. Vissa veckor kommer de även bli mera beroende på bokningar osv men som minst kommer jag alltså jobba 20 timmar i veckan och det känns så otroligt bra!! Nu vet jag att jag kommer få en bra lön framöver och slipper oroa mig för "hur många timmar ska jag få ihop denna månad...kommer de räcka till bil, mobil räkning och allt annat som kostar?" Är otroligt glad och har en massa energi som bara vill uuuuuuuuuuuuut. Så jag funderar på att ta en löprunda. Nu kanske jag kan komma igång med träningen också...för nu behöver jag ju inte deppa längre!

Hoppas ni har haft en bra dag precis som jag! Vi hörs lite senare när jag har mindre adrenalin, hihi! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0