13 juli 2012

 
Hello babes :* Vad gör ni? Jag har precis bäddat ner mig i sängen och är i princip redo att dejta kudden. Har jobbat frulle-lunch idag. Frukosten var lite senare idag så jag fick lite sovmorgon...om man nu kan anse att det är sovmorgon att gå upp tio i sju ;) Men litegrann ju eftersom jag går upp fem i vanliga fall på vardags frullen. Körde till halv fyra. Då stack jag upp till Marcus och fikade med han och hans mamma och pappa. Åkte vidare hem vid kvart i fem tiden och han bara hem och byta om, sätta på kaffet och så kom Sofia till mig! Så vi har suttit och snackat och myst framför teven sen dess till nu då hon åkte. Jag och Fredrik har även hunnit smälla i oss en varsin Calzone sen dess, mumsigt! Men morgondagen är fullproppad med jobb och fullt ös så jag ska som sagt lägga mig nu. Imorgon ska jag köra frullen....åka hem ett par timmar mitt förmiddagen/mitt på dagen innan jag ska tillbaka vid 14.00 och köra resten av dagen och kvällen. Lär sova gött på kvällen! Sen på söndag är de bara att släpa sig upp och köra ett sista frukostpass innan jag kan sticka till Öland med Viktoria. Helt underbart ska det bli, längtar som en tok! 2 semesterdagar och jag ska NJUTA...ber till gud att det ska bli sol med. Vore livet!!

Ha en fin helg så hörs vi när vi hörs, lär nog mobilblogga någon gång under helgen eller från Öland. Annars får ni ha de så bra..puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0