18 juli 2012

Tja fellas! Överväger ni tanken om att jag är död kan ni lägga ner den, för jag lever. Och det gör denna blogg med även om man kanske kan tro att den är ganska stendöd med tanke på min kassa uppdatering. Men jag har inte haft tid, ork eller lust senaste dagarna. I helgen blev jag överkörd av jobb och tidiga mornar. Verkligen överkörd, för det var verkligen det jag kände mig i söndags morse när jag vaknade. Men jag släpade mig upp och klarade av sista passet med tanken i bakhuvudet att jag skulle åka till Öland...så sagt och gjort!

Hade två så himla fantastiska dagar! Synd att tiden går så fort bara. Vi åt och fikade massa, spelade minigolf i Köpingsvik, spelade kort, shoppade litegrann, drack, picknickade utanför slottsruinen och lyssnade på älskade Lasse, blev lagom lulliga, övervägde Harrys men avslutade kvällen rätt tidigt, planerade inför nästa sommar plus en liten ny roadtrip till Värmland och Liseberg i Augusti (LÄNGTAR) Men nu är jag hemma och idag var det tillbaka till jobbet igen. Men med nya krafter! Har en ny tuff jobb helg framför mig. Så laddar för den! Är iallafall ledig på fredag :)

Nu ska jag snart dra till Fegge och bli bjuden på middag med han, Mattias och Marcus. Vet inte om vi skulle vara några flera? Sofia smsade även om vi skulle dra en kaffe på hennes jobb eftersom hon jobbar natt, så kanske tar det innan eller efter. Ska försöka vara hemma skapligt igen för imorn ska jag ju jobba igen! :) Kastar upp lite bilder från senaste dagarna så höööörs vi!

 
Alla bilder är från Instagram, så följ mig där om du missat det så får du hänga med i mitt liv garanterat jossanpalmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0