28 juli 2012

 
Hallå där! ♥
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det strålande! Igår jobbade jag från 15,00 till 00.30, sen åkte jag hem till Marcus och sov. Och sen imorse var det bara att släpa sig upp och sticka och ha frullen. Var segt som fan, men bara o vara envis. Städade tre rum efter frullen sen åkte jag hem och tog en iskall och stört efterlängtad dusch, underbar! Käkade lite lunch och satte mig i soffan lagom till andra halvlek i damernas match mot Japan. Dom klarade 0-0 vilket är sjukt bra med tanke på att Japan är regerande värdsmästare!! Kul att det går bra för tjejerna. Tycker det är roligasre att se på damfotboll, men det kanske har att göra med att sveriges herrlag alltid loosar medans damerna iallafall har lite chans. Haha, jag vet inte!

Sen matchen var slut har jag bakat cupcakes så jag blev rätt så nyligen klar. Det blev två olika sorter...en med morötter, valnötter och ingefära sen vanlig frostning smaksatt med lime. Sen blev det en choklad och jordnötts cupcake med. Blir nog skit smarrigt! Ska fira mig imorgon eftersom jag fyller 20 år på torsdag. Trevligt! Men ikväll blir det pizza med mamma och pappa och slappa framför teven. Första lediga lördag kvällen sen midsommar tror jag. Ska njuta! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0