31 juli 2012

 
Då var snart juli månad slut också, herregud vad tiden går fort. Har ni haft en bra dag mina läsare? Jag har jobbat från 06.30 till 16.00. MASSA att göra på jobbet idag. Frida och jag var ensamma i servicen också. Både Hanna & Emelie är på semester. Blir genast mycket att göra när Hanna inte är på jobbet. Mycket att tänka på som hon ofta sköter annars. Men det är kul! Man lär sig mycket iallafall när man har mycket ansvar. Känner att jag blivit säkrare och utvecklats massa på dessa veckor när jag fått mera ansvar och varit ensam en hel del. Hotellprogramet har jag inte riktigt varit hundra på trots att jag jobbat på Villan från och till ända sen 2010. Man behöver få stå där själva och pilla för att lära sig och det har jag gjort nu. Så det känns skit bra!

Skyndade mig hem efter jobbet iallafall och har tittat på brudarnas sista gruppspelsmatch i OS. 2-2 mot Canada blev det. Så nu blir det kvartsfinal!! Underbart :) Väntar på att få veta hur det gick i Japan-Sydafrika så jag får veta om Sverige blev grupp 1:a eller grupp 2:a..haha! Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska ta kort på lite shopping sen och dela med mig av (tror jag..haha) inget annat jag tänkt. Imorgon jobbar jag lunch-kväll men det är ingenting bokat imorgon kväll så blir nog 10-16 tiden. Såvida ingenting dyker upp. Har fått mina extentions nu med, så ska till Julia imorgon efter jobbet så ska hon hjälpa mig att sätta i dom. Skojj! Ska bli underbart att få i dom :) Så är det med de! Ni får ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0