Sovsött

Gud så trött jag har varit hela dagen. Har känt mig sjuk! Blir helt fel i kroppen när man jobbar sånt där lång pass och sover lite för lite. Ont i fötterna har jag haft med och mitt skoskav ska vi inte tala om. Jag som hade tänkt komma igång med löpning och powerwalka nu, men får vänta några veckor till skoskavet läkt med då eftersom jag knappt kan gå i ett par normala skor, nice!

Har iallafall slappat, sovit lite, kollat tv och såna där tråkiga saker hela dagen. Där av ingen bloggning, inte orkat något. Kollade iallafall på EM finalen ikväll såklart och jag hejade på Spanien! Så gött att dom utklassa Italien med 4-0! Värdiga vinnare, ett otroligt duktigt fotbollslag med en hel drös av fantastiska spelare! Gratulerar!

Nu ska jag sova och det ska bli så himla skönt. Imorgon ska det släppas en stor Justin Bieber nyhet om man ska lita på alla sidor på fejjan jag följer. Är en aning nervös, men jag vet inte varför. Troligvis är det datum och plats för Believetour Sverige besöket nästa år. Men lite pirrigt ändå! Mår dåligt över att tänka på biljettsläppet. Får jag ingen biljett dör jag. Så fick jag höra om SHM biljettsläppet när dom sålde hur mycke som helst och att det ändå var folk som inte fått...herregud!! Dock är väl deras spelning lite större eftersom dom nu ska lägga av efter det och de blir deras avslut. Men dör av nervositet iallafall. Det kommer vara sjukt tryck i Biebs biljetter också!! Ska sitta i alla telefoner vi har och ha en människa som sitter och uppdaterar ticnet på minst 5 datorer..typ. Vet inte vad jag gör om jag inte får biljett, det får liksom inte ens hända!! Fatta att han sålde slut flera av USA spelningarna på bara några minuter. Och jag tror dte var MSG som tog slut på en minut (kan ha varit Toronto med, men whatever) SÅ SJUKT!!!!! Ae, ska sluta babbla ochs sova. PUSSSSS!

 
Orka vara så jävla snygg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0