VÄRLDENS LYCKLIGASTE

 
Efter KAOS hela jävla morgonen har jag tackvare min älskade bästavän Viktoria lyckats bli ägare till 4 Justin Bieber biljetter i Globen den 23 april. Kände att hoppet nästan var ute när ticnet skrev att det var 35 000 pers i kö till första konserten och sen när den blev slutsåld och jag var en av dom som inte fått någon biljett. Gråten i halsen och panikkänsla. Sen vid 10 berättar dom att de även blir en extra konsert den 23 april och att biljetterna till den släpps 10.30 och mitt hopp och lycka kommer tillbaka så jag får tårar i ögonen. Vi hamnar i kö och inget händer och sen huxflux ringer Viktoria och säger att hon är inne på sidan och kan beställa. Tack tack tack!! Visar hur bäst du är som gör det för mig, utan att jag ens bett dig. Så den 23 april kommer jag stå så långt fram jag bara kan på parketten i Globen och se världensbästa artist jävel. Ryser av att bara tänka på det, kommer bli världensbästa jävla dag!!! Faaan, 9 månader kvar sen ses vi Biebs!
 
Har inte orkat blogga för jag har mått psyiskt dåligt över detta biljettsläpp hela dagen. Men nu jävlar! Ikväll är det fest och i eftermiddag åker jag till Viktoria och gör mig iordning med henne och dricker sen vidare mot stan! MITT LIV ÄR SÅ JÄVLA BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0