10 juni 2012

Tjena moss! Vad har ni för er? Jag ligger i sängen och känner mig halvdöd. Trött som bara den! Men ska försöka och inte somna nu, då blir det så jobbigt ikväll. Igår var det fullt ös på jobbet. Jag och Sanna hade hand om fest på Sjökrogen och vi var klara och gick ganska så exakt vid två. Uppe på Villan hade våran kollega Emelie bröllop som jag skrev och i vanliga fall går våra sprit rättigheter ut klockan 01.00, men dom hade ansökt till 03.00 så festen var fortfaranade i full gång där när vi gick, haha :) Sen imorse var det bara att släpa sig upp vid åtta tiden. Fick lite sovmorgon iallafall för frukosten skulle inte vara klar förrän 09.30, så de var skönt! Slutade vid 12.30, så då åkte jag hem till Marcus och duscha. Som jag sagt tidigare så renoverar vi badrummet så har ingen dusch för tillfället. Så då passade jag på idag!

Resten av dagen händer ingenting. Ska ta det lugnt, titta på film och sånadär grejer. Hörs ♥


jag fullt seriös i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0