12 juni 2012


Jag förrra sommaren!

Tja tja bloggen! Fan nu blev jag as stressad, går inte att gå in på twitter de första man gör när man heter Josefin för då fastnar man. Det är han den där tönten Biebers fel! Jaja, nu slet jag mig ju iallafall. Jag har jobbat mellan strax efter 06 till strax efter 15. Härliga timmar! Råkade se lite av mitt schema för juli idag med, och hej o hå! Kommer nog få en rätt fin lön då, jobbar typ...MASSA!! Men det är helt perfekt :) Har lite ensamma lediga dagar här och var, då kommer jag nog hänga mest i Kaggebo. Blir nog skit bra tror jag, om nu vädret kan ändra sig!!

Och påtal om Kaggebo är jag stressad för att Marcus och jag har tänkt åka ner dit ikväll. Ha lite kvalitetstid, fixa tacos och bara chilla! Ska bli jätte mysigt! Ska vara i Åtvid om 50 min och jag har inte gjort något. Ska skriva inköpslista med. Så vet inte riktigt varför jag sitter här och bluddrar...

Ska bli så skönt och åka ner dit, skönt att vi båda var lediga och kunde få till det. Ni får ha de så bra här hemma så hörs vi imorgon (eller kanske via mobilen om teckningen vill samarbeta)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!! Såg din kommentar på Kenzas blogg och undra vart du tog ditt körkort & hur du la upp det?? För alla ställen jag har sett kostar minst 25'000 suck.... Kram!

2012-06-12 @ 19:59:11
Postat av: Jossan

Hej sandra! Hoppas du ser detta, hade ju ingen mail eller något att svara till! Jag tog mitt körtkort i Linköping, så jag vet inte om det är anledningen till att det blev så pass mycket billigare. Det är ju en lite mindre stad en Stockholm. Dock tycker jag det är väldigt sjukt om det är så. Körkortet ska väl kosta ungefär lika mycket vilken stad man än tar det i. Det är ju ett körkort och lär man sig köra bil i antingen Stockholm eller Linköping ska det inte vara så stor skillnad på priset...tycker jag!



Jag köpte ett start paket på min körskola. Det kostade cirka 7800:- har jag för mig och då ingick:

10 körlektioner

5 eller 6 teorilektioner (minns inte exakt nu)

Halkan

Riskettan

Alla böcker man behöver

Ett visst antal övningsfaser till teorin på deras hemsida

Bil till uppkörningen

(kan ha glömt något nu)



Sen fick jag lägga till cirka 3 körlektioner på grund av att jag kuggade på första uppkörningen. Köpte även till 3 extra faser att öva på inför teorin bara för att vara extra säker. Fick även betala för bilen på min andra uppkörning. Så priset på mitt körkort slutade på cirka 12 000:-



Hoppas det löser sig för dig! Kram

2012-06-13 @ 19:17:18
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0