16 juni 2012

Känner mig något över ambitiös som bloggar redan nu, men hade tid över så tänkte att jag kör väl då. Ska åka till jobbet om ett par minuter. Är så otroligt trött...har sovit typ 4 timmar vilket är LITE för att vara mig. Men bara kämpa på för sen efter jobbet drar jag till Kaggebo och sover, ska bli så jävla skönt. Bara längtar ihjäl mig! Igår var jag och Jessica hos Oliver och drack...lyssnade på sportradio då inte teven funka och sen gick vi till Natt & bar. Jag tog de dock lugnt. Köpte inget där utan drack enbart vatten istället så jag mår riktigt bra idag...förutom tröttheten. Men jag hade en sån himla rolig kväll...tack alla!!! 

Hörs vi mobben ska åka nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0