2 juni 2012



Godmorgon readerZZ ♥

Har ni vaknat än? Jag har ätit frukost framför Ronja Rövardotter på tv....Astrid Lindgren fantast som jag är, bästa filmer som finns...älskar allihop lika mycket nu som när jag var liten! Inga planer för idag heller, tråkigt!! Marcus jobbar natt annars kunde jag släpat med han till Kaggebo. Mamma ska bort ikväll, så hon kan heller inte. Åka själv känns halvdant, hehe! Vi får väl se vad som händer..

Asså kan ni fatta att det gått 1 år sen min student och hela faderullan snart? Studentveckan och ALLT. Bästa veckan i mitt liv typ, men hade så jävla kuuuul. Vill bara göra om allting igen igen och igen!! Även att vissa i klassen inte alltid älskat varandra så var det som att vi ALLA var bästakompisar den veckan och vi bara ÖSTE. Hade så stört kul. Åhh blir helt glad när jag tänker på det. Vill göra om det NUUUU! Alla ni som inte tagit studenten än och alla ni som ska ta om typ en vecka, ni har något UNDERBART framför er...så kämpa på!! Helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0