20 juni 2012


Tjabba på er! Har ni för er i det underbara vädret? Jag har.precis gjort mig.iordning och öser just nu Believe på högsta i hela huset och är på såååå bra humör, lovelyy! Jag var och hämta Marcus igår när jag slutat i stan. Han hade med slutat att jobba och det gick ingen passande buss. Så han sov här! Nu på morgonen har vi legat och solat, så skönt! Nu ska vi åka ner till åtvid. Jag ska träffa Jessica så hon kan få sin Believe skiva (hon fick den i födelsedagspresent av mig) sen ska jag köpa sligning och vid 15 ska jag vara hos frissan och klippa bort allt slitet. Ska bli sjukt skönt! Sen hinner jag nog bara hem och slänga i slingorna och det innan vi ska åka till smultronstället. Så vi får höras senare! Och för den som undrar slingar jag inte hos frissan för jag tycker det är onödiga dyra pengar när man kan göra de själv billigare! :) kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0