27 juni 2012

 
Hej på er! Fan vad dom gjort om blogg.se då!? Fattade ju noll först. Alltid ska allt förändras...får väl hoppas det blir till det bättre. Jag har iallafall varit hemma sedan mitt på dagen, men har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit med att blogga. Man missar ju endel i internet världen och Justin Bieber världen när man är isolerad från internet (typ) det funkar väl ibland, men det är så segt att mitt tålamod inte pallar met. Hur som, min farmor fyller även år idag så har varit och fikat där och Vickan har även varit här! Mys! Nu kom Marcus precis, men det är inte direkt socialaklubben. Han ligger på mitt rum med sin dator och glor på film och jag ser på EM semifinalen mellan Spanien och Portugal (han hatar fotboll) Skit spännande ju!! Mina babes mot varandra...TORRES-RONALDO! Grr!!!


Jag ska bomba er med midsommar bilder även här på bloggen, men jag orkar inte nu. Det finns på fejjan så länge. Kastar upp dom imorgon efter jobbet! Ska jobba 12-19. Sofitsh. Nu blir de bloggning som vanligt, drar snart igång och jobbar ordentligt nu. Har varit stängt över midsommar på jobbet och sen har jag inte haft någon inbokad jobb tid efter, därför jag fått så mycket ledigt. Ska bli gött och komma igång iallafall :) Men vi hörs imorgon igen, ha de bra! Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Aa fyfan vad jag tjöt! Jag skulle gå från där man kör upp till bussen och jag gick verkligen och tjöt hela vägen, alla bara glodde haha. När hon sa ba: "du uppfyller tyvärr inte kraven för godkänt" så ville jag dö haha. Tak så mycket! :D Hoppas verkligen jag klarar det nästa gång. :) Men du, måste man göra säkerhetskontrollen nästa gång med? :) kram!!

Svar: Haha åhh jag minns känslan! Hemsk!! Men sen när du klarar det kommer du typ tjuta av lycka :))) nej det behövde inte jag! Kram <3
Josefin

2012-06-28 @ 09:39:03
URL: http://mligustavsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0