28 juni 2012

,Godmorgon ♥
 
Åhh såklart så är det ap bra väder idag....bara för jag ska jobba och inte kan lägga mig och sola...typiskt! Får hoppas det kan hålla i sig. Igår tittade jag på fotbollen...sjukt spännande!! Avgjordes på straffar, vilket jag hatar. Tycker det blir så himla orättvist ibland. Spanien vann till slut och mig spelade det inte så stor roll vem som vann. Hejade på båda lagen. Men tyckte det hade varit kul om Portugal gick till final eftersom Spanien vunnit flera gånger. Men men! Ikväll är det dags igen (tror jag?) Tyskland-Italien! Hejar på Tyskland!!! Iallafall...efter fotbollen igår så tittade jag på En gång i Phuket med Marcus. Vi har försökt ladda ner den 700 gånger men aldrig hittat den, men nu så! Så jävla rolig den var. Älskar Peter Magnusson och David Hilenius (stavning?) SÅ jäkla roliga! Fasiken så jag saknade Thailand då, drömde till och med om det underbara landet inatt. Åhhh vill så gärna dit iår igen men det kommer nog inte bli av. Måste spara, tjäna in semesterdagar och så vill jag ju till USA också och hälsa på släkten. Man kan tyvärr inte göra allt här i livet....förutom om man varit miljonär. Thailand lär ju finnas kvar även om jag måste skippa det iår och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Nu ska jag sticka och jobba till ikväll. Så vi hörs då så ska jag lägga upp lite Midsommar bilder. Kram och ha en bra dag i solen!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0