3 juni 2012

Godmiddag!

Hoppas allt är bra med mig, här är allt fint! Men jag saknar solen....dock sa morfar att han hört att värmen skulle komma tillbaka i mitten av nästa vecka, hoppas! Vore ju kul för Vickan när hon tar studenten :)

Jag ska åka in till Ikano nu och uträtta lite ärenden. Köpa present till Oliver som jag ska hem till imorn och sen en studentpresent till två kompisar och plus Vickan såklart. Gött och komma iväg lite! Sen vid fem ska jag till Björs och kika på brudarna när dom spelar match, ska bli kul och se vilka dom är i laget nu och vilka gamla godingar som är kvar. FANVADJAGÖNSKARATTJAGKUNDEVAMED..helvete asså!

Men vi hörs senare. Puss på er!


Jag idag! Tråkväder så jeans och stickadtröja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0