9 juni 2012

Gomorgon på er ♥

Lyssnar på musik i sängen och tar det lugnt...ska göra de så länge jag kan. För sen blir det fullt ös på jobbet. Emelie min arbetskamrat gifter sig idag, grattis!!! Hoppas regnet håller sig borta....

Kom nyss på att de inte alls är långt kvar till midsommar heller...känns helt sjukt! Jag ska ha midsommarfirande i min sommarstuga och insåg att jag har endel att planera och greja. Vet inte EXAKT vilka alla blir heller. Måste ta tag och planera dedär. Men jag tror de kommer bli as bra! Åh vad jag längtar efter kaggebo! Kommer fan bo där så mycke jag kan när jag är ledig :) Underbart!

Nu kommer lite bilder från Vickans student igår, grattis älskadeeee kusse ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0