All around the world

Haha åhh, sugig uppdatering men jag har ingen ork att sitta vid datorn. Vi har börjat renovera vårat badrum nu, eller vi ska börja imorn..då kommer hantverkarna så idag har Fredrik och jag rivit ut handfat, toa och allt sånt plus slitit bort all matta som satt på väggarna. Så vi har ingen dusch eller varmvatten nu i sisådär två veckor. Var och badade nu ikväll med lite schampoo...men annars blir väl Marcus dusch den som kommer användas ;)

Nu drar jag igång och jobbar igen också, ska bli skönt. Ska köra nu ända till tisdag och de lär bli fullt ös. Imorn jobbar jag dock bara tre timmar för Vickan min kusin tar studenten. Så mamma och jag (kanske Fredrik) ska åka till Mjölby och titta på henne och sedan hem till dom för lite mottagning. De blir nog skojj! Men Marcus är här nu så vi ska nog se på film och sen sova. Han börjar jobba 07.00 i stan imorn! Sovsött ♥

Ni får Justins nya låt han släppte i förrgår från kommande plattan. Så sjukt bra att jag dör! Helt klart favorit låten från plattan än så länge. Tänk att de bara är mindre än två veckor kvar tills Believe släpps. De kommer var så SJUKT grymt! På riktigt!! Och denna låt kommer lätt bli en fet party låt i sommar...ALL AROUND THE WOOORLD, ft. Ludacris ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0