Happy



Är på så himla bra humör just nu, vet inte vad det är. Men jag klagar inte! Har pysslat med lite av varje idag. Har även hunnit med en vända i stan med mamma och shoppa blommor på Blomstertorget till Kaggebo. Sen har jag lagat hemma gjorda pannbiffar med gräddsås till familjen ikväll och det blev så jäkla gott. Åkte upp till grannen och tog en dusch efter (vårat badrum är fortfarande inte klart) och nu har jag hållt på och packat och styrt här hemma. Planerat kläder och allt inför imorn! Tror jag fått ordning på allt. Åker ju imorn och kommer inte hem igen förrän tisdag. Fick även ett sms idag om att EFTERLÄNGTADE BELIEVE är påväg till mig! WOOOPWOOOP. Släpps imorn i Sverige. Tyvärr kommer jag inte kunna lyssna på de förrän nästa vecka. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Men nu ska jag lägga mig och se klart på Eva & Adam innan jag ska sova. Eller ska locka mitt hår först kom jag på...(löshåret) SEN ska jag göra de jag skrev innan. Imorn blir de full dag. Men de ska bli kul och se alla glada studenter. Lägger nog upp outfit imorn innan jag drar om inte tiden rinner iväg. Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0