13 mars 2012

Goddag :)

Hoppas att ni mår bättre än mig...imorse när jag vaknade ville jag bara döö. Min tshirt var seriöst BLÖT av svett och min smärta i halsen var så brutal att jag inte kunde svälja utan att ögonen blev helt tårfyllda...hemsk morgon!! Pappa fick gå till farmor och farfar och hämta panodil och tack gode gud för att det finns den lindrade det onda så att jag iallafall kunde svälja normalt. Just nu är jag feberfri också, men det kan ju dock bero på panodilen.

Jag har lyckats vara ute en sväng och få lite frisk luft. Men börjar bli hungrig nu, så jag funderar på att ställa mig och laga grönsaksoppa. Det borde slinka ner i halsen bra! Är så himla orolig att jag inte ska bli bra till fredag. Har ju köpt bussbiljetter till Örebro utan avbeställnings-skydd....ska ju åka till min kompis Sarah! Blir jag inte bra får jag inte träffa Sarah som jag inte sätt på typ ett år och jag förlorar 400 spänn. Jävligt kul.....! Känns som jag alltid blir sjuk när absolut inte borde. Liksom hur höga är oddsen att man blir sjuk på sin student som jag blev i sommras? Är fan bitter över det än. Och så nu...ännu ett olämpligt tillfälle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0