2 mars 2012

Go'middag på er! Vad har ni för er? Jag gör inte så mycket. Umgås med Marcus och har färgat hans hår precis, kvinnlig oså ;) Det är ju underbart väder, så jag vill bara uuuuuuuuut. Så får se om vi går ut en sväng innan jag ska köra ner honom till Åtvid. Ska iallafall gå ut och leka med min kamera lite senare i eftermiddag när jag är själv!

Igårkväll glodde vi på skräckis! Var ett tag sen, men jag var sugen på det. Nightmare on Elm street tror jag den hette. Den nyare verisionen från 2010! Den var bra, men den handlade om mardrömmar och Fred Kreuger som besöker än i ens drömmar...väldigt äcklig prick! Trodde de skulle bli svårt och sova, men de gick bra. Jag har ju blivit lite larvig, fattar inte varför!? Men ha en fortsatt fin fredag i solen så hörs vi senare ♥


För några dagar sen!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-02 @ 15:12:49
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0