21 mars 2012



Godmorgon ♥

Hur underbart är de inte att vakna med detta soliga vår väder!? Jag blir helt lycklig! Jag har faktiskt varit uppe ända sen klockan halv åtta och har till och med redan varit nere på gymmet och köttat en timme, känns helt underbart nu! Marcus skulle på arbetsintervju klockan halv nio, så jag gick upp med honom imorse. Duktig! Så när jag kom hem för någon timme sen fixade jag lite frukost och sen hoppade jag in i duschen.

Har precis klätt på mig nu och ska strax ta min kamera och min favorit vovve och ge mig ut i solen. Tänkte gå upp på berget och fota lite där uppe! Börjar inte jobba förrän klockan 16.00. Skulle egentligen behöva städa idag, men känns sisådär när de är så fint väder. Kanske gör de imorn istället! Men ha de bra i vår vädret så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0