22 mars 2012

Godmorgon alla glada ♥

Inatt har jag sovit så himla skönt! Jag var totalt utslagen tror jag. Somnade vid halv tolv tiden och sen vaknade jag till när övriga familjen gick upp och han bara tänka "fan vad trött jag är" haha! Så somnade jag om tills halv elva. Så har legat och dragit mig. Ibland är det fan de skönaste som finns!

Gick jätte bra och jobba igår som vanligt och det blev inte alls så sent. Var klar några minuter innan tio. Jag tror jag har sätt för mycket thrillers och skräck filmer på senaste tiden. För som igår....då var jag kvar själv och gjorde iordning de sista. Och när jag står i disken och städar iordning de som är kvar så inbillar jag mig ljud och att någon psykopat ska ha kommit in och överfalla mig....så jag blev tvungen att vända mig om x antal gånger och kolla så ingen stod där...haha! Måste börja kolla på mera komedi tror jag.....! Iallafall, idag är det fantastiskt vår väder igen. Så jag ska göra frukost och sedan gå ut. Tänkte ta en långpromenad och försöka mjuka upp min stela träningsvärkiga kropp. Ska ju köra med Ida i eftermiddag och imorn blir de spinning....vill gärna kunna gå på lördag. En annan grej, är de okej att ta fram solstolen och lägga sig och sola så här års eller? Kan erkänna att det lockar en aning, haha! Jaja, Ni får ha en fin dag i solen så hörs vi senare ♥


I höstas någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0