24 mars 2012

Tjaaa!

Asså jag orkar aldrig ta nya bilder. Känns as tråkigt, men det är nått lustigt när jag ska ladda upp bilder. Speciellt när det är bilder från systemkameran. Måste börja om typ 4 gånger för att de står "ingen kontakt med servern..blablabla" flera gånger när bilden ska lägga upp i inlägget. Skit konstigt! Blir även så med bilderna från min vanliga kamera ibland, skit jobbigt! Tar liksom 10 min o lägga in en bild jävel då...

Annars har jag sovit gott och vaknade ännu en dag med klar blå himmel och sol, underbart eller vad? Jag börjar jobba vid 17 ikväll så jag har lite timmar att fördriva. Tror helt seriöst att jag ska lägga mig i solen senare och hoppas på att få lite färg. Annars får vi se, tvättar lite och pysslar just nu, men ska gå ut alldeles strax. Finfint! Skriver väl ett par rader och kanske slänger in en outfit innan jobbet, de var ett tag sen nu! Puss på er ♥


på peace&love i somras...mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0