29 mars 2012

Gomorrn gott folk!

Jag vaknade för en liten liten stund sen med träningsvärken från helvetet och huvudvärk, YES! Jag fattar inte vad problemet är...de senaste dagarna har jag vaknat med huvudvärk....sen har den försvunnit under dagen...sen har den kommit tillbaka lite på kvällen....sen har jag vaknat med den på morgonen igen, don't get it. Får väl gå ner och hälla i mig ett par koppar kaffe och hoppas den försvinner helt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Blir kvar hemma tills ikväll, då blir det spinning med Ida & Viktoria i en timme. Lär återigen dö, men det är ju bra för kroppen och väldigt skönt efteråt. Annars idag ska jag bara va och styra med de jag känner för. Så ni får ha en fin dag ni med ♥


Ja i sängen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0