3 mars 2012




Godmorgon allesammans! Ni får lite bilder på hur min morgon har sätt ut, mycket fin må jag säga! Ligger i sängen och spelar castleville och har de väldans skönt. Ända stunden på denna dag som kommer att bli lugn, så bäst och njuta :]

Klockan ett ska jag skjutsa pappa och hans kompis till Vretaskolan där dom ska ha klassåterträff idag. Sen hinner jag nog bara hem och fixa lite käk och byta om för att sedan dra till jobbet. Börjar klockan 16.00! Inatt när jag slutat övernattar jag nog i Åtvid hos Macke, så jobbigt och sitta och köra hem mitt i natten. Finfiint! Min favvo-kusin Vickan fyller 19 år idag med, så grattis bästa du ♥ Imorn blir det en tripp till dom för att fira henne lite, skojjigt! Men skriver lite senare, nu ska jag fortsätta spela, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0