31 mars 2012

God middag ♥

Jag vaknade upp förkyld, skit trött och sur över att de första jag såg ute var SNÖ, skit också! Sen kryddat med lite huvudvärk...haha jätte bra morgon! Har sovit cirka tolv timmar inatt så förstår inte hur jag kan vara trött...kanske är förkylningen? Jobbigttttt iallafall.

Igår blev de en massa snack och bartu med Sofia, lika mysigt som vanligt. Jag åkte hem strax efter elva och jag somnade i princip på en gång när jag la huvudet på kudden...var så jäkla trött! Resten av denna dag vet i tusan vad jag ska göra, ska slöa och hoppas förkylningen inte blir värre och i eftermiddag tänkte jag åka ner till Marcus! Vi ska titta på Snövit..hihi! Sen jobbar jag imorgonbitti...då vill jag inte känna mig som ett skithål. Ja men vi hörs senare hörreni, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0