6 mars 2012

Någon av mina läsare som spelar "Draw something"? Skriv vad ni heter eller spela mot mig: joossaans



Godmorgon allesammans ♥

Jag sitter och har det skönt i sängen. Lyssnar på Ulrik Munther och har konstaterat att hans låt är otroligt bra också. Har inte följt melodifesivalen eftersom jag jobbat typ varje lördag senaste veckorna. Men i helgen är jag ledig och då är väl finalen!? Vet fan inte vem jag hoppas vinner. Tycker Loreens låt är skit bra och den går de nog bra för i ESC, gillar även Molly, Danny och så Ulrik. Så det blir nog spännande!

Solen skiner och jag tror jag ska gå ut och chilla lite innan jag ska göra mig iordning och åka till stan. Mamma slutar vid två och då kommer hon hem och hämtar mig. Så ska vi dra ut till Ikea för hon ska handla porslin. Jag ska nog gå till Inter sport & Stadium och försöka få tag i ett par bra löparbyxor och sen tänkte jag även gå till Gina och försöka få med mig lite linnen och någon vindjacka ifrån active sport kollektionen. Vi får se vad jag hittar! Lägger nog upp en outfit innan jag drar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0