Dagens





tights bikbok / tröja gina / jacka & väska h&m / skor stylebytyra /

Där fick ni lite bilder på hur jag ser ut idag! Ena bilden ser jag helt rädd ut på, men jag orkar inte! :] Vet dock inte om jag ska ha på mig klackarna. Känner mig så fin oså vill jag inte skita ner dom. We'll seee! Sitter och väntar på mamma nu iallafall och jag tror hon kommer när som helst. Så jag ska borsta tänderna och göra mig redo. Puss ♥

Ps. Har ni sätt att Rihanna kommer till Peace&love? Jag hade tänkt dissa det iår för de är inte så mycket bra band och åka på Summerburst istället med Macke och kanske någon mera. Men summerburst i Stockholm (vill helst dit istället för göteborg) är samma helg som Viktoria & Julia och mina vänner tar studenten så jag kan fan inte åka! As sugit. Så nu vill jag till Borlänge, iallafall 2 dagar eller nått! Se Rihanna!!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Tack så mycket! <3 Ja eller hur!! När jag skulle ta på mig den där gröna mössan på huvudet och de lindade in mitt ansikte och överkropp med något så var inte tårarna långt bort kan ja säga haha :L Men det gick jättebra! :) <3

2012-03-06 @ 17:07:14
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0