Färgklick

Sjukt kul att träffa Jessica, blev lagom med shopping för min del och mängder för henne, haha! Jag fick med mig flera saker på rea som jag var i behov av samt de gula skorna, så snyggt med en färgklick, det piffar upp så mycket! De kommer användas flitigt i vår och sommar. Ikväll ska jag åka till Sofia och basta, ska bli skit kul och snacka ikapp och bara slöa i bastun. Jag har fått ont i halsen (igen?) dock är de inte halsmandlarna nu utan mera i svaljet....men de gör jätte ont och har blivit värre under dagen. Ingen mera sjukdom här nu tack!! Hoppas de försvinner eller möjligen enbart är en förkylning som inte hindrar mig från jobb och träning!!

Fick bli två lite annorlunda bilder på två av mina köp, skorna samt kjolen. Har velat ha en svart enkelt bomulls kjol jätte länge och idag köpte jag mig en inne på H&M! Leopardlinnet är från i höstas och väskan köpte jag ju i måndags as you know. Men så snyggt de är att bryta av med dessa färgklickar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0