Hänger med Marcus!

Sitter i Johans lägenhet med Marcus! Vi utnytjar hans snabba internet och laddar ner lite filmer. Vi skulle sovit här egentligen för Johan är i Norge och jobbar just nu, men sen ändrade vi oss och ska sova hemma hos Macke istället. Förövrigt gick gymmet bra som vanligt, Julia och jag körde på bra idag! Kändes skit skönt. Är så härligt att jag kommit igång igen och är motiverad...tänk vad lite nya kläder jag kan göra! Resten av kvällen ska vi nog bara se på film oså. Marcus ska på arbetsintervju imorn bitti. Så jag ska väl försöka gå upp med han! Få ut så mycke som möjligt av dagen innan jag ska åka och jobba kväll! Viktoria och jag bokade även ett spinnigpass på fredag eftermiddag...en timme...jag kommer vara DÖD efter. Haha! Men ni får ha en fin kväll så hörs vi imorn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0