Happy!




Hello people!

Har ni haft en bra dag elle!? Åh min har varit så bra. Är på så himla bra humör. Vet inte om det är de soliga vädret? Taggad inför våren och sommaren så in i helvete, glad över mitt jobb, mina vänner, marcus och väldans pepp på att komma igång med träningen. Körde skiten ur mig på gymmet idag, är själv förvånad hur mycket jag orkade! 30 min kondis och 30 min styrka...framför allt röven och benen! Imorn ska jag köra mest mage och rygg. As nice!

När jag kom hem åt jag lite mellanmål och sedan hämtade jag Olle och gick en kort sväng med honom bara för han blir så glad av det. Så nu har jag precis hoppat ur en varm dusch och sitter i min onepice i sängen och softar. Ska alldeles strax åka och hämta Fredrik vid bussen och sedan tänkte jag sätta mig här och pilla med mina naglar. Blev aldrig av för jag hade huvudvärk och blev liggandes i tv-soffan istället. Så idag tänkte jag göra dom fina och så lyssna på bra musik under tiden. Kalas!

Pusssssas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0