INTE OKEJ!

Asså ni anar inte hur lack jag är på Stylebytyra och denna SKIT kvalitet som det uppenbarligen var på mina "kelly heels" jag köpte där ifrån för några veckor sen. Jag blir så himla arg!! Asså betalar man 600:- för ett par skor förväntar man sig kvalitet...håller ni inte med? Jag hade alltså inte använt dessa skor överhuvud taget innan i fredags. Jag gick mellan Ågatan och en lägenhet vid Tinnis, dansade lite på dans golvet och gick ur en bil vid mig (därav är de skitiga under skon, jag bor ju på landet inne på en grusväg) Men skit samma, ska man inte förvänta sig att sko fan ska hålla mera än det eller? JO! 600:- är fan inte så lite heller, då SKA de vara bra. Usch! Blev så besviken när jag fick se hur de såg ut under. Hela sulan har gått av som ni kan se på bilden och bara hänger. Det är som att sulan är gjord av papper eller något!? Jag vet fan inte vad de gjort...

Så jag avråder er alla som haft fundering att köpa dessa skor...DON'T! Dom har dock sänkt priset med 50 spänn nu till 549:- Men ursäkta vem vill betala så mycket för ett par skor som håller en gång..? Jävla dåligt! Jag har mailat till både Tyra personligen och till Stylebytyras kundtjänst och hoppas att dom kan ta sitt ansvar. Någon form av reklemation borde ju vara möjlig..

Erkänn att detta är bland det tråkigaste som kan hända. Jag gillade verkligen dessa skor med, så blir allt bara en stor flopp. Fyfan... :(




Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jag såg att Tyra skrev det där på sin blogg! Så sjukt dåligt!! :O <3

2012-03-12 @ 12:38:29
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Såg vad du skrev till Tyra så gick in här för att kolla bilderna, asså hjälp!!! Vad äre för skit ? Jag var så nära på att beställa de där skorna men efter jag sett dina bilder så nej . Och sänka 50 spänn? vad fan är det det kostar bra mycket mer att få en ny sula. Har du fått nya skor eller pengarna tillbaka? hoppas jag annars kan ju Tyra lägga ner sin lilla butik för sånt här sprids! fort.

2012-04-18 @ 17:03:20
URL: http://annaanakonda.blogg.se/
Postat av: Smulia!<3

MEN GUD!



Shit, du borde kräva ett par nya! :O

2012-04-18 @ 17:45:23
URL: http://gleemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0