Live my life



Justin är så grym! "Nya" låten med Far east movement. Älskar den redan! Den 26:e mars släpps hans första singel från Believe. Hur grymt?? Underbartttt och den lär inte vara annat än feeet!

Varför är den mainstream att hata jb, jag fattar inte!? Lovar att hälften av alla haters tjuvlyssnar på honom hemma själva och tycker han är bra men vågar inte stå för det. Och gillar man inte hans musik, OKEJ. Men vad har han gjort för att förtjäna att bli kallad bög, få massa blodiga mord bilder på nätet, ALLT DETTA HAT. I don't get it. Han har ju inte direkt mördat eran mamma? Och det är ju jävligt lustigt att i princip ALLA andra stjärnor som har arbetat med honom på något sätt älskar honom. Usher, LMFAO, Chris Brown, Rihanna, Ludacris, Beyonce, Sean Kingston, Timbaland, Lady Gaga, Mariah Carey, Busta Rhymes, Jaden Smith osvosvosv...ALLA pratar så jävla gott om honom. Jag ska fan skriva en bok om detta en vacker dag, jag har så mycket argument som jag skulle vilja ta med en av dessa "jb-haters" som är delaktiga i denna fula mobbningen av honom på nätet. Fuck U och brinn i helvetet!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Den där låten är så jäkla grym :D <3

2012-03-03 @ 10:28:45
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0