Nobody knows

Har ni hört Darins låt? Jag har fan lyssnat på repeat av denna låt konstant de senaste dagarna, den är så sjukt bra!! Blir helt lycklig. Darin är så jäkla duktig. Han är nog en av dom som blivit mest framgångsrik och som är mest duktig av alla som varit med i Idol någonsin. Fast Erik Grönwall kommer alltid ligga först...hihi ♥



Nu ska jag titta på tv resten av kvällen. Mitt huvud bråkar lite än! Hoppas de bara är för att jag är trött. Imorgon ska jag till stan med mamma när hon slutat jobba och köpa nya träningskläder...underbart! Men mera om det imorgon. Puss och sovsött!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart man har hört den va... ;)

2012-03-06 @ 10:45:09
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0